Könyvelés
Hogyan lehet az SZJA Adóbevallást elkészítetni a leghatékonyabban?

• 2017. 04. 20. 14:06

Szolgáltatásaink keretén belül olyan magánszemélyek személyi jövedelemadó bevallását készítjük el, akik jellemzően a munkáltatótól szereztek 2015. évben bevételt, vagy ezen kívül egyéb bevétellel is rendelkeznek, illetve igazolásaik alapján adókedvezményre jogosultak. Minél hamarabb megkeres bennünket, annál gyorsabban hozzájuthat adó-visszaigényléséhez!

A szolgáltatás menete:

Önnek nincsen más dolga, mint az igazolásokat eljuttatni könyvelőjéhez, amit az átnéz, tanulmányoz és elkészíti az adóbevallását, amit majd elküld önnek az ön igényeihez igazodva jellemzően pár napon belül, amelyet ezek után önnek alá kellene majd írnia és be kell küldenie az adóhatóság részére. Az igazolásai másolatait faxon, e-mailben vagy postán is eljuttathatja könyvelőjéhez.

A könyvelők be vannak jelentve az adatvédelmi nyilvántartóhoz így az ügyfelek adatait bizalmasan kezelik.

Az adóbevallás elkészítésének díja minden könyvelőirodánál más. Ehhez keresse meg könyvelőjét. Sok könyvelő az üzletvitelét online módon fejlesztette ki ezért olcsók és hatékonyak lehetnek.

1%-os nyilatkozat

A vállalási határidő:
A kész bevallást legkésőbb a szükséges adatok megérkezésétől számított 2. munkanapon szolgáltatási díj ellenében postára adjuk,  illetve elküldjük e-mailben vagy faxon igényeinek megfelelően.

A bevallás beadására vonatkozó határidők:

Munkáltatójától, illetve az egyéb szervezetektől 2016. február 15-ig meg kell kapnia az adóbevallása kitöltéséhez szükséges minden igazolást és tájékoztatást.

Ha Ön magánszemély, úgy 2016. május 20-a az adóbevallás benyújtásának és az adótartozás megfizetésének a végső határideje.
Amennyiben Ön egyéni vállalkozó, vagy általános forgalmi adó fizetésére kötelezett magánszemély, akkor a bevallását 2016. február 25-ig kell benyújtania és az esetleges adótartozását rendeznie az adóhatóság felé

Ajánlatkérés

Kérdése van? Várjuk hívását!

Mikula Zsuzsa közgazdász, mérlegképes könyvelő